Verzending & levering Vitility
Levering
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Levertijd bedraagt 1 t/m 3 werkdagen. Het lukt ons echter niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook de levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Tussen Kerst en Nieuw is ons bedrijf gesloten. We adviseren om tijdens de feestdagen rekening te houden met langere levertijden.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten, maar incl. BTW.
De verzendkosten binnen Nederland bedragen:
voor bestellingen onder € 150,- incl. BTW: € 7,99
voor bestellingen vanaf € 150,- incl. BTW: Gratis
Verzendkosten buiten Nederland incl. BTW per 01-01-2022:*
Belgie | € 8,99 |
Bulgarije | € 26,99 |
Denemarken* | € 17,99 |
Duitsland | € 9,99 |
Estland* | € 18,99 |
Finland* | € 24,99 |
Frankrijk | € 13,99 |
Griekenland | € 27,99 |
Groot-Britannië | € 15,99 |
Hongarije | € 16,99 |
Ierland | € 24,99 |
Italië | € 23,99 |
Kroatië | € 16,99 |
Letland* | € 18,99 |
Litouwen* | € 18,99 |
Luxemburg | € 8,99 |
Nederland | € 7,99 |
Oostenrijk | € 16,99 |
Polen | € 13,99 |
Portugal | € 19,99 |
Roemenië | € 17,99 |
Slovenië | € 17,99 |
Slowakije | € 17,99 |
Spanje | € 19,99 |
Tsjechië | € 16,99 |
Zweden* | € 22,99 |
*Voor alle niet EU landen komen er € 32,50 exportkosten bij als vergoeding voor het opmaken van de verplichte exportdocumenten. Deze kosten worden getoond op de (webshop)order.
Levering verloopt via de postbode of pakket bezorger van DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. Helaas kunnen wij het precieze moment van aflevering niet garanderen.
Waar is mijn bestelling?
Na het plaatsen van een bestelling houden wij u op de hoogte over de status van de levering.
- Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail.
- Je ontvangt de verzendbevestiging per e-mail als het pakket ons magazijn heeft verlaten. Op deze verzendbevestiging staat een Track & Trace nummer vermeld. Met dit nummer kun je op de website van de vervoerder de bestelling volgen.
- De dag volgend op die van de verzending versturen wij jou onze factuur per e-mail. Een aankoopbewijs (bijvoorbeeld de factuur) dien je goed te bewaren voor het geval je goederen wenst te retourneren of voor garantie in aanmerking denkt te komen.
Heb je toch de bezorger gemist? Dan ontvang je een e-mail van DHL en een kaart in de brievenbus dat jouw pakket af te halen is bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. Daarnaast heb je vanaf dat moment de keuze om direct online het bezorgmoment te wijzigen (dit is mogelijk tot 23:59 uur). Je kan een ander moment of locatie kiezen of je laat het pakket bij de buren afleveren. Indien je online geen wijziging doorvoert zal het pakket bij jouw dichtstbijzijnde DHL ServicePoint worden afgeleverd.
Neem contact op met onze Klantenservice, wij helpen je graag bij het traceren van jouw pakket
Is er iets misgegaan?
Neem contact op met onze Klantenservice, wij helpen u graag bij het traceren van jouw pakket.