Voor 21.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden, levertijd 1-3 werkdagen
Uit voorraad leverbaar

Beoordeling: Hand- en voetverzorging

Wij zijn er om het leven makkelijk te maken van onze klanten. Hierin staat voor ons centraal dat onze producten klanten van kwaliteit, ondersteuning, service en functionaliteit voorzien. Om te blijven doen waar we goed in zijn is het belangrijk om onze standaard van kwaliteit te waarborgen. In dit proces is het van belang om met de eindgebruiker in contact te komen, zodat de onze producten de perfecte problem-solution fit bieden.  

Dit keer hebben we met huidtherapeute Fleur contact gehad! Voor 1 week lang heeft ze de hand- en voet verzorgingslijn getest. Aan de hand van een vragenlijst heeft ze ons inzicht geboden op haar gebruikservaring met de producten in kwestie. 

Binnen 3 thema’s hebben we vragen gesteld. Thema 1 is de verpakking, aangezien een product aanschaffen allemaal begint met een eerste blik werpen op de verpakking van het product! 

thema 1

verpakking

1. Wat vind je van het uiterlijk van de verpakking?

De verpakking ziet er in mijn optiek strak uit. Zo valt mij op dat er per direct focus is op de functionaliteit van het product. Op de voorkant staat een tekening waar het product in gebruik is en op de achterkant zie ik een soort van sfeerfoto met de complete productlijn. Ik zie de naam van het product in verschillende vertalingen staan. De functionaliteit van het product zie je door handelingsfoto’s met het product. 

 2. We vinden het belangrijk met onze FSC-verpakkingen dat er een kwaliteitsnorm wordt nageleefd. Wat vond je van de kwaliteit van de verpakking?

Ik vind de kwaliteit van de verpakking goed. Wat ik wel had gezien was dat bij de verpakking van de ‘puimsteen met borstel’ het product ook nog in plastic verpakt zat. Wellicht dat in de toekomst het gebruik van plastic kan komen te vervallen met het oog op duurzaamheid. 

[Antwoord vanuit ons: Dit is waardevolle feedback en het is prettig dat onze klant ook waarde hecht aan duurzaamheid. Het is ook zeker een stip op de horizon voor ons om steeds meer te verduurzamen. Het blijft een lastige kwestie dat wij met producten werken die een medisch/verzorgend doeleinde hebben. Hiervoor zal een product beschermd en schoon moeten blijven. We hopen in de toekomst met een vervangende oplossing van plastic te kunnen komen om vooralsnog de producten klinisch schoon aan te leveren.] 

3. Op de verpakking staat een uitleg over hoe je het product kunt gebruiken door middel van handelingsfoto’s. Maakt deze uitleg het gebruik van het product (on)duidelijk? Graag toelichten waarom het wel of niet duidelijk is.

De afbeeldingen zien er duidelijk uit, ik weet wel wat het doel is van het product. Alleen de QR-codes functioneren nog niet. 

[Antwoord vanuit ons: Het klopt dat de QR-code op het moment van testen nog niet werkte, omdat het gloednieuwe producten zijn, bestaan er nog geen handelingsvideo’s. Deze zijn overigens wel in productie. Tot die tijd hebben we deze feedback verwerkt en leiden nu de QR-codes naar een handelingsvideo van de voorganger, de wit met blauw variant!] 

4. Er staan 11 vertalingen van de productnaam op de verpakking en een QR-code die leidt naar een productvideo. Begrijp jij wat alles betekent op de verpakking, zoals bijvoorbeeld bovenstaande beschrijvingen? Zo nee, wat niet?

Ja & Nee, want de productnaam is duidelijk voor mij, omdat ik prima Engels spreek. Echter, als Nederlandse klant zou ik de Engelse vertaling van ‘puimsteen’ die voor op de verpakking staat wat lastiger vinden, maar ik kan mijn voorstellen dat dit wellicht heeft te maken met de internationale verkoopbaarheid. De QR-codes werken dus nog niet. 

6. Is de verpakking goed leesbaar? Licht graag toe. Zo nee, wat maakt het beter leesbaar?

Ja, de verpakking is goed leesbaar. Er staat een duidelijk lettertype op wat groot genoeg is. 

thema 2

gebruikerservaring

1. Wat is jouw ervaring met de producten? 

Ik vind dat alle producten een fijne grip hebben, ik heb het idee dat dit komt door het zwarte antislip materiaal. Hierdoor ligt het toch wel lekker in de hand. Daarnaast vond ik het pincet scherp genoeg om ook dunne haartje te pakken. 

2. Wat vind je van de prijs-kwaliteitverhouding?

De prijs-kwaliteitverhouding vind ik prima. Het is zeker niet te duur voor wat je krijgt.

3. Noem 1 voordeel aan het product & beschrijf wat het meeste daaraan bevalt.

Een voordeel voor mij is bijvoorbeeld de grip. Helaas zie je bij dit soort producten vaak niet zo’n uitstekende grip. Maar dat is bij deze producten niet het geval want het rubberachtige materiaal is een mooi pluspunt. 

4. Wat vind je het belangrijkste dat het product aan moet voldoen?

Het moet een degelijk product zijn wat niet na eenmalig gebruik kapotgaat. 

5. Op een schaal van 1 tot 10 hoe vind je het product?

Zie volgende pijlers: 

    • Gebruiksgemak – Cijfer: 8 
    • Design (denk aan, vormgeving, etc.) – Cijfer: 9
    • Praktisch – Cijfer: 8 
    • Kwaliteit – Cijfer: 8
    • ComfortCijfer: 8 
    • Functionaliteit – Cijfer: 8 

 

6. Uit jouw informatie blijkt dat je kennis hebt als huidtherapeute en dus expertise hebt over de huid en nagels. We zijn heel benieuwd naar jouw mening over de producten vanuit jouw expertise en achtergrond. Zijn deze producten een aanrader en geschikt om te gebruiken voor de mensen waarmee jij werkt? Graag toelichten waarom wel of niet, en wat je dan graag anders zou zien.

Als huidtherapeute maak ik in de praktijk bij gelegenheid gebruik van een pincet. Na het testen van de pincet vind ik dat het voldeed naar mijn verwachting. Zo moet een goed pincet voldoen aan het kunnen verwijderen van kleine voorwerpen uit de huid en het gebruiken voor precieze handelingen. 

thema 3

star-rating

Naar aanleiding van alle vragen zien we nog graag een samenvattende ster-beoordeling terug. Met hoeveel sterren van 1 tot 5 beoordeel jij het product of de producten? Arceer de hoeveelheid sterren. 

Als antwoord op alle vragen zien we graag een samenvattende sterbeoordeling. Met hoeveel sterren van 1 tot 5 beoordeelt u het product of de producten? Markeer het aantal sterren.

Ik geef het product 4 sterren. 

★ ★ ★ ★ 

Bedankt Fleur!

We hebben Fleur bedankt voor het invullen van de vragenlijst en de moeite voor het testen van de producten! Dankzij deze input kunnen we ervaringen delen met jullie en zorgen we hiermee dat onze producten verbeterd worden. We hopen dat Fleur veel plezier zal hebben van de producten! 

Vitility voor bedrijven.

Vitility is beschikbaar in meer dan 40 landen, wat mogelijk wordt gemaakt door onze partners over de hele wereld. Samen met onze partners maken wij het leven makkelijker voor mensen met een fysieke beperking. Heb je interesse om onze producten te verkopen en een nieuwe potentiële partner te worden? Dan komen wij graag met jou in contact!

Wil je een partner worden?

Ben je al een partner?